
Ginčų sprendimas
TEISINIS PAGRINDAS
RRT sprendžia ginčus tarp ūkio subjektų, teikiančių elektroninių ryšių tinklus ir (ar) paslaugas, privaloma išankstine ne teismo tvarka. Ginčai sprendžiami vadovaujantis Ginčų tarp ūkio subjektų ir ginčų tarp pašto paslaugos teikėjų sprendimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės).
Ginčus sprendžia RRT direktoriaus įsakymu sudaroma nuolatinė Ginčų tarp ūkio subjektų ir ginčų tarp pašto paslaugos teikėjų sprendimo komisija (galiojantis įsakymas 2017-12-27 1V-1295).
PRAŠYMO NAGRINĖTI GINČĄ TEIKIMO TVARKA
1. Prašymas nagrinėti ginčą pateikiamas vadovaujantis Taisyklių 7 skyriumi.
2. Prašymas, jo priedai bei kiti dokumentai, teikiami Taisyklių nustatyta tvarka, turi atitikti Dokumentų teikimo RRT taisyklių reikalavimus.
3. Ieškovas, pateikdamas Ginčų komisijai prašymą, kad ši išspręstų ginčą (įskaitant ir tuos atvejus, kai prašoma atnaujinti ginčo nagrinėjimą), RRT už ginčo nagrinėjimą privalo sumokėti ginčo tarp elektroninių ryšių operatorių ir (ar) paslaugų teikėjų nagrinėjimo užmokestį pagal RRT direktoriaus įsakymu nustatytą tarifą.
KONTAKTAI
Kilus klausimams dėl ginčų tarp ūkio subjektų sprendimo galite kreiptis į Ginčų komisijos sekretorių, tel. (8 5) 210 5664, el. paštas [email protected]
TARNYBOJE PRIIMTI PRAŠYMAI IŠNAGRINĖTI GINČUS:
(*raudona spalva - ginčas nagrinėjamas)
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
1. Kiek popierine forma teikiamo prašymo ir (ar) jo priedų egzempliorių RRT turi būti pateikta? Atsakymas
2. Kiek laiko nagrinėjamas ginčas? Atsakymas
3. Koks yra ginčo tarp elektroninių ryšių operatorių ir (ar) paslaugų teikėjų nagrinėjimo užmokestis ir kur jis turėtų būti sumokėtas? Atsakymas
4. Kokiais kriterijais vadovaudamasi Ginčų komisija priima sprendimą dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo? Atsakymas
5. Kaip turi būti paruoštas Komisijai teikiamas prašymas išnagrinėti ginčą? Atsakymas
Informacija atnaujinta 2018-04-30
atgal 
