Versija neįgaliesiemsMobili versijaPradinisStruktūraParašykite mums
 

Radijo trukdžiai

Ryšių reguliavimo tarnyba atidžiai tiria kiekvieną radijo trukdžių atvejį. Viskas daroma tam, kad problema būtų kuo greičiau išspręsta. Konkretūs sprendimai priimami vadovaujantis „Radijo trukdžių nustatymo ir pašalinimo tvarka". Atsiradus radijo trukdžiams, reikėtų kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą. Toliau pateikti atsakymai į dažnai užduodamus klausimus turėtų tai palengvinti.

 

Ką reikėtų žinoti prieš kreipiantis į Ryšių reguliavimo tarnybą?

  • Tyrimas atliekamas tik tuomet, jei radijo trukdžių paveikti objektai (televizoriai, radijo imtuvai, radijo ryšio įranga ir kt.) nėra sugedę,
  • Kabelinės ir daugiakanalės abonentinės televizijos žiūrovai dėl trukdžių ar nepatenkinamos vaizdo bei garso kokybės pirmiausia turėtų kreiptis į savo paslaugų tiekėją.

 

Kur rasti prašymo formą?

Prašymo formą galima atsisiųsti iš čia: MS Word formatas pdf formatas

 

Kas turi teisę pateikti prašymą?

Prašymą dėl radijo trukdžių tyrimo gali pateikti bet kuris fizinis ar juridinis asmuo.

 

Kokiu būdu galima pateikti prašymą?

Prašymą galima pateikti:

  • telefonu, skambinant nurodytais numeriais:

 

8 800 20030 nemokamas visoje Lietuvoje
(8 37) 33 41 14 Kaune
(8 46) 34 62 01 Klaipėdoje
(8 45) 43 07 12 Panevėžyje
(8 41) 52 35 91 Šiauliuose
(8 5) 210 56 57 Vilniuje

 

  • paštu, adresu Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnyba Mortos g. 14 LT-03219;
  • faksu, siunčiant prašymą vienu iš čia nurodytų numerių:

 

(8 37) 33 41 14 Kaune
(8 46) 34 62 02 Klaipėdoje
(8 45) 43 07 12 Panevėžyje
(8 41) 52 35 91 Šiauliuose
(8 5) 216 15 64 Vilniuje

 

Mortos g. 14, Vilnius
Zarasų g. 38, Kaunas
Parko g. 77-46, Panevėžys
Darbininkų g. 2D, Šiauliai
Taikos pr. 107-57, Klaipėda

 

Ką būtina nurodyti apie radijo trukdžius pranešant telefonu?

savo vardą ir pavardę arba organizacijos (įstaigos, įmonės ir pan.) pavadinimą bei adresą ir kontaktinį telefono numerį. Taip pat norėtume žinoti atsakymus į šiuos klausimus:

Taip pat Jums gali būti užduoti ir papildomi klausimai.

 

Kada galima pateikti prašymą?

RRT darbo laikas nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 8.00–17.00 val. ir penktadieniais 8.00–15.45 val. Fakso aparatai įjungti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Elektroninių dokumentų sistema ir elektroninis paštas taip pat veikia visą laiką.

Informacija atnaujinta 2017-05-03
atgal
 

Norėdami Jums pasiūlyti pilnavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus, Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku