Versija neįgaliesiemsMobili versijaPradinisStruktūraParašykite mums
 

Kur kreiptis?

Paprastai kilus nesutarimams tarp naudotojo ir pašto paslaugos teikėjo dėl pašto paslaugos teikimo, galutinis paslaugų gavėjas mano, kad jo teisės ir teisėti interesai yra pažeisti. Siekdamas apginti savo pažeistas teises ar gauti nepriklausomo kompetentingo asmens nuomonę dėl kilusio ginčo, situacijos įvertinimąnaudotojas gali kreiptis į RRT.

 


 

 Jeigu Jūs esate nepatenkintas teikiamų pašto paslaugos kokybe, abejojate, ar paslaugos teikiamos pagal sutarties sąlygas, pirmiausiai turite kreiptis į pašto paslaugos teikėją, su kuriuo esate susitaręs dėl pašto paslaugos teikimo. Prašyme Jūs turite labai aiškiai išdėstyti esminius prašymo dalykus, išaiškinti, ko konkrečiai pageidaujate. Taip pat patariame prieš kreipiantis į pašto paslaugos teikėją perskaityti paslaugų teikimo sutartį, jei tokią pasirašėte, arba susipažinti su pašto paslaugos teikimo aprašu, kurį pašto paslaugos teikėjai privalo skelbti viešai.

 

Jei Jūs norite sužinoti, ar pašto paslaugos teikėjo veiksmai yra teisėti, išsiaiškinti savo teises ir kitais klausimais galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) elektroniniu paštu rrt@rrt.lt ar raštu.

 

Jums kreipiantis elektroniniu paštu (pateikiant paklausimą, nepasirašytą elektroniniu parašu ar nepateikus skenuotą varianto, kuriame matyti Jūsų parašas), atsakymą gausite taip pat elektroniniu laišku. Informuojame, kad  atsakymas į Jūsų paklausimą elektroniniu paštu, nėra oficialus RRT atsakymas.

 


 

Jei Jums būtina oficiali RRT pozicija, turite kreiptis į RRT raštu arba elektroniniu būdu.

 

PRAŠYMAS (SKUNDAS). Jei pareiškėjas prašo RRT pagal jos kompetenciją padėti išsiaiškinti situaciją, įvertinti jo atžvilgiu galimai  įvykdytą teisių ar teisėtų interesų pažeidimą ar apšto paslaugos teikėjo neveikimą, suteikti informaciją apie naudotojų teises ar kitais klausimais, įvertinti, ar paslaugos teikėjas nepažeidžia teisės aktų reikalavimų, prašo imtis priemonių užtikrinti teisės aktų laikymąsi, RRT nagrinėja tokį kreipimąsi kaip prašymą (skundą).

 

Tokiais atvejais prašoma RRT savo kompetencijos ribose padėti išsiaiškinti situaciją, suteikti informaciją apie naudotojų teises (teisėtus interesus) ir kitais klausimais. Prašymas nagrinėjamas išaiškinant situaciją, suteikiant informaciją, RRT pateikiant nuomonę, tačiau nepriimant privalomo šalims sprendimo. Rekomenduojama prašyme išsamiai paaiškinti visas aplinkybes ir kartu su prašymu pateikti visus turimus įrodymus, kad pažeistos Jūsų teisės ir įstatymų saugomi interesai. Rekomenduojame prieš kreipiantis į RRT, kreiptis į paslaugos teikėją.

 

*** Paprastai pareiškėjų kreipimaisi, kuriuose nėra suformuluotas aiškus reikalavimas, dėl kurio galėtų būti priimamas privalomo pobūdžio sprendimas šalims (pvz., prašoma apginti pažeistas teises, įvertinti pašto paslaugos kokybę, išnagrinėti/įvertinti situaciją, paaiškinti, ar teisėtai pasielgė pašto paslaugos teikėjas), nagrinėjamas kaip prašymas (skundas).

Prašymas (skundas) nagrinėjamas ir atsakymas pateikiamas vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875.

 

Skundą ar prašymą galima pateikti faksu, paštu arba internetu per Elektroninę dokumentų sistemą:

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

Mortos g. 14,

LT-03219 Vilnius.

faks. (8 5) 216 1564

  


 

Prašymų formas rasite  čia.                        RRT nemokamas pasitikėjimo ir  pagalbos numeris 8 800 20030

 


 

  

GINČAS. Jei naudotojas skundžia jo atžvilgiu įvykdytą iš pašto paslaugos teikimo sutarties kylančių teisių ar teisėtų interesų pažeidimą (sprendimą, dėl kurio jam kilo neigiamos pasekmės) ar pašto paslaugos teikėjo neveikimą jo atžvilgiu, ir prašo jo pažeistas teises ar teisėtus interesus apginti, siekdamas privalomojo pobūdžio sprendimo ginčo šalims (pvz., įpareigoti pašto paslaugos teikėją atlyginti žalą, grąžinti siuntimo išlaidas ir pan), RRT tokį prašymą nagrinėja kaip ginčą.

 

Atkreiptinas dėmesys į tai, kad jei dingsta ar apgadinama pašto siunta, pašto siuntos siuntėjas turi teisę kreiptis į pašto paslaugos teikėją ir pateikti pretenziją dėl žalos atlyginimo.

 

RRT, nagrinėdama ginčą, kilusį tarp Jūsų ir pašto paslaugos teikėjo, vertina tik Jūsų reikalavimo pašto paslaugos teikėjui pagrįstumą. Nagrinėdama ginčą, RRT neatlieka patikrinimo, inspektavimo, tyrimo ir pan., t. y. viešojo administravimo funkcijų pašto srityje nevykdo. Ginčo nagrinėjimo metu RRT neatstovauja nė vienai iš ginčo šalių ir veikia kaip nepriklausomas neteisminio nagrinėjimo subjektas.

Daugiau apie neteisminį ginčų nagrinėjimą skaitykite skiltyje „Alternatyvus ginčų nagrinėjimas“.

 

 

 Jei RRT nėra kompetentinga tokį ginčą nagrinėti, prašymas bus persiunčiamas kompetentingai institucijai, ir apie tai Jūs būsite informuoti.

 


 

 

RRT nemokamas pasitikėjimo ir  pagalbos telefono ryšio numeris 8 800 20030.

 

 

Informacija atnaujinta 2018-01-16
atgal
 

Norėdami Jums pasiūlyti pilnavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus, Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku