Versija neįgaliesiemsMobili versijaPradinisStruktūraParašykite mums
 

Kur kreiptis, kam pateikti skundą, prašymą, paklausimą?

Paprastai kilus nesutarimams tarp galutinio paslaugų gavėjo ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjo dėl elektroninių ryšių paslaugų teikimo, galutinis paslaugų gavėjas mano, kad jo teisės ir teisėti interesai yra pažeisti. Siekdamas apginti savo pažeistas teises ar gauti nepriklausomo kompetentingo asmens nuomonę dėl kilusio ginčo, situacijos įvertinimą, galutinis paslaugų gavėjas gali kreiptis į RRT.

 

Jeigu Jūs esate nepatenkintas teikiamų paslaugų kokybe, abejojate, ar paslaugos teikiamos pagal sutarties sąlygas, pirmiausiai turite kreiptis į elektroninių ryšių paslaugų teikėją, su kuriuo esate pasirašęs paslaugų teikimo sutartį. Prašyme Jūs turite labai aiškiai išdėstyti esminius prašymo dalykus, išaiškinti, ko konkrečiai pageidaujate. Taip pat patariame prieš kreipiantis į paslaugų teikėją perskaityti paslaugų teikimo sutartį, ypač įdėmiai skaitykite sutarties sąlygas.

 

Jei Jūs norite sužinoti, ar paslaugų teikėjo veiksmai yra teisėti, kaip suprasti sutarties sąlygas, išsiaiškinti savo teises ir kitais klausimais galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) elektroniniu paštu rrt@rrt.lt ar raštu.

 Jums kreipiantis elektroniniu paštu (pateikiant paklausimą, nepasirašytą elektroniniu parašu ar nepateikus skenuoto varianto, kuriame matyti Jūsų parašas), atsakymą gausite taip pat elektroniniu laišku. Informuojame, kad  atsakymas į Jūsų paklausimą elektroniniu paštu, nėra oficialus RRT atsakymas.

  

Jei Jums būtina oficiali RRT pozicija, turite kreiptis į RRT raštu arba elektroniniu būdu.

 

PRAŠYMAS (SKUNDAS). Jei pareiškėjas prašo RRT pagal jos kompetenciją padėti išsiaiškinti situaciją, įvertinti jo atžvilgiu galimai  įvykdytą teisių ar teisėtų interesų pažeidimą ar elektroninių ryšių paslaugų teikėjo neveikimą, suteikti informaciją apie paslaugų gavėjų teises ar kitais klausimais, įvertinti, ar paslaugų teikėjas nepažeidžia teisės aktų reikalavimų, prašo imtis priemonių užtikrinti teisės aktų laikymąsi, RRT nagrinėja tokį kreipimąsi kaip prašymą (skundą).

 

Tokiais atvejais prašoma RRT savo kompetencijos ribose padėti išsiaiškinti situaciją, suteikti informaciją apie paslaugų gavėjų teises ir kitais klausimais. Prašymas nagrinėjamas išaiškinant situaciją, suteikiant informaciją, RRT pateikiant nuomonę, tačiau nepriimant privalomo šalims sprendimo.

 

*** Paprastai pareiškėjų kreipimaisi, kuriuose nėra suformuluotas aiškus reikalavimas, dėl kurio galėtų būti priimamas privalomo pobūdžio sprendimas šalims (pvz., prašoma apginti pažeistas teises, patikrinti sąskaitos už elektroninių ryšių paslaugas teisingumą, išnagrinėti/įvertinti situaciją, paaiškinti, ar teisėtai pasielgė elektroninių ryšių paslaugų teikėjas), nagrinėjamas kaip prašymas (skundas).

Rekomenduojama prašyme išsamiai paaiškinti visas aplinkybes ir kartu su prašymu pateikti visus turimus įrodymus, kad pažeistos Jūsų teisės ir įstatymų saugomi interesai. Rekomenduojame prieš kreipiantis į RRT, kreiptis į paslaugų teikėją.

Prašymas (skundas) nagrinėjamas ir atsakymas pateikiamas vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875.

 

Prašymą (skundą) galima pateikti faksu, paštu arba internetu per Elektroninę dokumentų sistemą:

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

Mortos g. 14,

LT-03219 Vilnius.

faks. (8 5) 216 1564

 


Prašymų formas rasite  čia.                        RRT nemokamas pasitikėjimo ir  pagalbos numeris 8 800 20030


 

 

GINČAS. Jei galutinis paslaugų gavėjas skundžia jo atžvilgiu įvykdytą iš elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutarties kylančių teisių ar teisėtų interesų pažeidimą (sprendimą, dėl kurio jam kilo neigiamos pasekmės) ar elektroninių ryšių paslaugų teikėjo neveikimą jo atžvilgiu, ir prašo jo pažeistas teises ar teisėtus interesus apginti, siekdamas privalomojo pobūdžio sprendimo ginčo šalims (pvz., panaikinti neteisėtą reikalavimą, perskaičiuoti užmokesčius, įpareigoti taikyti mažesnį paslaugų tarifą, anuliuoti priskaičiuotas netesybas ir pan.), RRT tokį prašymą nagrinėja  kaip ginčą.

 

RRT, nagrinėdama ginčą, kilusį tarp Jūsų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjo, vertina tik Jūsų reikalavimo paslaugų teikėjui pagrįstumą. Nagrinėdama ginčą, RRT neatlieka patikrinimo, inspektavimo, tyrimo ir pan., t. y. viešojo administravimo funkcijų elekroninių ryšių srityje nevykdo. Ginčo nagrinėjimo metu RRT neatstovauja nė vienai iš ginčo šalių ir veikia kaip nepriklausomas neteisminio nagrinėjimo subjektas.

Daugiau apie neteisminį ginčų nagrinėjimą skaitykite skiltyje „Alternatyvus ginčų nagrinėjimas“.

 

Jei RRT nėra kompetentinga tokį ginčą nagrinėti, prašymas persiunčiamas kompetentingai institucijai, ir apie tai Jums bus pranešta raštu.

Informacija atnaujinta 2018-01-16
atgal
 

Norėdami Jums pasiūlyti pilnavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus, Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku