Versija neįgaliesiemsMobili versijaPradinisStruktūraParašykite mums
 

Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimas

Pagal šiuo metu galiojančią tvarką viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjai, kurie įgalioti teikti universaliąsias paslaugas, privalo viešai skelbti informaciją apie jų teikiamų paslaugų kokybę ir užtikrinti, kad nebūtų viršytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklius, jų ir skaičiavimo metodikas, priežiūros būdus, kokybės rodiklių viešo skelbimo ir teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai tvarką nustato RRT direktoriaus įsakymu patvirtintos Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklės.

 

RRT siekdama įvertinti, ar paslaugų teikėjai neviršija jiems nustatytų paslaugų kokybės rodiklių ribinių verčių, nepriklausomai atlieka kokybės rodiklių matavimus paslaugų teikėjų tinkluose ir skelbia paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitas.

 

Kokybės rodiklių matavimų Telia Lietuva, AB viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle įvertinimo ataskaitos:

 

 

2018 m. I ketv.        
2017 m. I ketv.
2017 m. II ketv.
  2017 m. III ketv. 2017 m. IV ketv.  2017 m.
  2016 m. II ketv.   2016 m. IV ketv.   
2015 m. I ketv.    2015 m. III ketv.    
  2014 m. II ketv.    2014 m. IV ketv.  
2013 m. I ketv.    2013 m. III ketv.    
       2012 m. IV ketv.  
2011 m. I ketv.        
  2010 m. II ketv.      
  2009 m. II ketv.      
    2008 m. III ketv.    
2007 m. I ketv. 2007 m. II ketv. 2007 m. III ketv. 2007 m. IV ketv. 2007 m.
2006 m. I ketv. 2006 m. II ketv. 2006 m. III ketv. 2006 m. IV ketv. 2006 m.
2005 m. I ketv. 2005 m. II ketv. 2005 m. III ketv. 2005 m. IV ketv. 2005 m.

 

 

 

Kitų viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų tiekėjų teikiamų paslaugų kokybės rodiklių įvertinimas

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba, siekia įvertinti ir paviešinti taip pat ir kitų viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų tiekėjų teikiamų paslaugų kokybę. Šių tiekėjų paslaugos yra pasiekiamos skambinimo metu renkant operatoriaus pasirinkimo kodą. Pasirinktų kokybės rodiklių matavimai atliekami vadovaujantis Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių nustatyta metodika.

 

UAB „Eurocom” teikiamų viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų (kodas 1003) kokybės rodikliai:

2007 m.

2006 m.

2005 m.

Informacija atnaujinta 2018-06-05
atgal
 

Norėdami Jums pasiūlyti pilnavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus, Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku